Request a sketch!: OC edition

Request a sketch!: OC edition
#51
(05-28-2017, 03:50 PM)ICantGiveCredit Wrote: »eeeeeehhhhhhhhhhhh

The universal reaction to my art by family and friends lmao, include the squinting disappointed eyes and the expression of "why are you wasting your time not studying" and you'd have my Ma n' Pops.
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#52
(05-28-2017, 05:22 PM)Arcanuse Wrote: »the angriest kiwi bird

[Image: JSSPBgp.png]

wOw the colours are brighter than I thought they would be. My laptop is haunted by an old man with dementia god damn.
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#53
(05-28-2017, 11:38 PM)Reyweld Wrote: »Draw the cutest circle, please

[Image: CFH3tfY.png]

Not feeling that good about my art atm haha.
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#54
(05-29-2017, 10:04 AM)Myeth Wrote: »
(05-28-2017, 03:50 PM)ICantGiveCredit Wrote: »eeeeeehhhhhhhhhhhh

The universal reaction to my art by family and friends lmao, include the squinting disappointed eyes and the expression of "why are you wasting your time not studying" and you'd have my Ma n' Pops.

in Canada, "eh" means "aaayyyyyyyyyyy" like ayy lmao
[Image: Iv0bTLS.png]
Quote
#55
(05-29-2017, 07:33 PM)ICantGiveCredit Wrote: »in Canada, "eh" means "aaayyyyyyyyyyy" like ayy lmao

Can confirm *pours oil on forehead*
Sig:
SpoilerShow
Quote
#56
(05-29-2017, 07:33 PM)ICantGiveCredit Wrote: »
(05-29-2017, 10:04 AM)Myeth Wrote: »
(05-28-2017, 03:50 PM)ICantGiveCredit Wrote: »eeeeeehhhhhhhhhhhh

The universal reaction to my art by family and friends lmao, include the squinting disappointed eyes and the expression of "why are you wasting your time not studying" and you'd have my Ma n' Pops.

in Canada, "eh" means "aaayyyyyyyyyyy" like ayy lmao
Wow, didn't know that before. Gonna put it in my bucket of Fun Facts TM.
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#57
now that is a great kiwi bird
Quiet. Good for an unusual opinion. Doesn't talk much.
Quote
#58
(05-28-2017, 08:10 PM)a52 Wrote: »Can you draw a crow woman wearing a ragged tunic and bone jewelry, with a spear strapped to her back, playing the panflute?

[Image: FbheuKp.png]

Birb wants to be a rockstar

Edit: shit forgot about the bone jewellery, atleast you can't see her neck lmao
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#59
That is so cool! Wow! Thank you!
Quote
#60
(05-30-2017, 05:05 PM)a52 Wrote: »That is so cool! Wow! Thank you!

Welcome, homeslice.
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#61
Yes henlo it is I draw nerd havd ur sketches yeah

[Image: QCYMXSG.png]

This is sword man he had a beard i like him i got te suggestion from discord but i m too lazy to uploaf it too yeAH. I did it on the same day as bird lady it was fun.

[Image: 208X8BT.png]
This is two goodboyes i got tuem from discord too thanks credbit and spider lady solifuge egg I appreciate u guys it was really fun. I would say i did it today but that would be a lie because 12 am in the mornjing noe and if i don't update I'll feel bad. I'll probably wake up tomorrow and be like wtf myeth why are you spellin more stupid than usual so im sorry im tired my eyes feel heavy and I need sleep.
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#62
Oh wow, I really was seeing split vision. Wtf.
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#63
[Image: gEMwYt0.png]

Schazer asked for local wildlife as a sketch, so i tried a new shading technique. I wanted to post this earlier, but something keeps distracting me because I'm that kinda person. This is also (no surprise) from discord. It's just faster to grab some good dang requests!
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#64
hamd pls
Quote
#65
(06-02-2017, 01:41 AM)AgentBlue Wrote: »hamd pls

Im so sorry babu I was gon do it but then shIT happened and I was away for a few hours from my tablet. I'll do it tomorrow ;^:
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#66
(06-02-2017, 01:41 AM)AgentBlue Wrote: »hamd pls

ok

[Image: XMfrzyu.png]
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#67
I got a request from myself.

It's robocoon

[Image: cHk0ViI.png]
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#68
Oh, btw Myeth, would it be okay for me to post your crowwoman sketch on /r/dwarffortressart? Do you have a tumblr or deviantart I could link to if I did?
Quote
#69
I did have deviant art, but I don't really use it, but I do have a reddit account. It's [REDACTED], so if you wanna link me, use that! Thanks for thinking my art is good enough to be posted like, actually online, I really appreciate it, since it means I improved, and that's my end goal!
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#70
Sweet!
Quote
#71
So like, my pressure sensitivity is kinda fucked, and I don't think I'll be able to take any requests between 6-11 june, cuz exams n' all that jazz. So after the 11th of june, I'm free again, and you'll all be able to see my mediocre-to-semi-decent art scribbles and sketches that I take to far and actually colour. See you after my revival!
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#72
[Image: BcPFRBZ.png]

What happens when Myeth gets their pressure sensitivity back.
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#73
[Image: SGnJKzh.png]

What also happens when Myeth has pressure on their back
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#74
[Image: cvmQVx9.png]

These all have a theme, huh
SpoilerShow

[Image: 8L9RKuo.png] [Image: tnkzT4L.png]
\☆/
Quote
#75
shrek-sama~~
[Image: Iv0bTLS.png]
Quote